Edali Preloader

REGULAMIN

SPIS TREŚCI:

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
  4. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
  5. DANE OSOBOWE
  6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1.1.Definicje:

  • DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • FIRMA, USŁUGODAWCA
    ZDROWY WYBÓR – dietetyk Dominika Chmiel,
    Lesieniec 46, 32-095 Iwanowice
    NIP: 6821780255
    E-mail: d.chmiel@zdrowy-wybor.pl
  • FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na Stronie Internetowej umożliwiający dokonanie Rezerwacji przez Usługobiorcę.
  • KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony Internetowej.
  • REZERWACJA – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji określające istotne warunki Usługi i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi z Firmą.
  • STRONA INTERNETOWA – strona internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym www.zdrowy-wybor.pl
  • USŁUGA – usługa świadczona przez Firmę na rzecz Klienta na warunkach ustalonych wspólnie przez Klienta i Firmę przed zawarciem umowy o jej świadczenie.
  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony Internetowej zgodnie z Regulaminem.
  • USŁUGOBIORCA, KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej, a także która zamierza zawrzeć umowę świadczenia Usługi z Firmą.
  • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

    1.2. Strona Internetowa dostępna pod adresem internetowym www.zdrowy-wybor.pl prowadzona jest przez Usługodawcę.

    1.3.
    Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej, z zastrzeżeniem postanowień skierowanych wyraźnie jedynie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

    1.4. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, że samo zawarcie umowy wykonania danej Usługi objętej wizytą oraz jej realizacja przez strony dokonywana jest poza Stroną Internetową.

  1. USŁUGI ELEKTRONICZNE

    2.1. Na Stronie Internetowej dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Kalendarz.
    Kalendarz – korzystanie z Kalendarza Internetowego rozpoczyna się z momentem kliknięcia na Stronie Internetowej pola „Umów się na wizytę” w zakładce „Współpraca” lub kliknięciu przycisku „Kalendarz” w górnej belce Strony Internetowej. Dokonanie rezerwacji następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków – (1) dokonaniu wyboru terminu wizyty), (2) wypełnieniu formularza rezerwacji” oraz (3) potwierdzeniu chęci dokonania Rezerwacji poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”. W formularzu rezerwacji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i opcjonalnie numer telefonu komórkowego.
    Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia rezerwacji za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania rezerwacji za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
    Usługa Kalendarz jest wspierana poprzez system przypomnień wspomagany przez platformę Twilio. O tym jak Twilio dba o Twoje dane możesz dowiedzieć się pod następującym adresem internetowym: https://www.twilio.com/blog/2017/10/twilio-is-doing-to-protect-your-data.html oraz https://www.twilio.com/legal/security-overview

    2.2.
    Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu Internetowego w tym Konta Klienta: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa obsługująca standard HTML5; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript, (5) dowolna rozdzielczość ekranu.

    2.3.
     Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI

    3.1.Strona Internetowa ma na celu umożliwienie i ułatwienie Klientowi złożenia Rezerwacji na wizytę przez Internet i zawarcia umowy o świadczenie Usługi.

    3.2.
     Zawarcie umowy o świadczenie Usługi między Klientem i Firmą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji. Sama umowa o świadczenie Usługi jest zawierana przez strony poza Stroną Internetową.
  1. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

    4.1.Reklamacje związane ze świadczeniem przez Firmę Usługi Elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Strony Internetowej mogą zostać złożona przez Usługobiorcę lub Klienta na przykład: (1) pisemnie na adres: Lesieniec 46, 32-095 Iwanowice lub (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: d.chmiel@zdrowy-wybor.pl.

    4.2.
    Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości; (2) żądania; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Firmę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    4.3.
     Ustosunkowanie się do reklamacji przez Firmę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  1. DANE OSOBOWE

    5.1.Administratorem danych osobowych Usługobiorcy/Klienta jest Usługodawca/Firma.

    5.2.
    Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.

    5.3.
    Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych jakimkolwiek podmiotom trzecim, ale może powierzać ich przetwarzanie, w szczególności w celu ich przechowywania na serwerze oraz realizacji usługi.

    5.4.
    Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

    5.5.
     Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii znajduje się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://zdrowy-wybor.pl/polityka-prywatnosci/
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    6.1.Umowy zawierane są w języku polskim.

    6.2.
    Zmiana Regulaminu:
    Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, dodaniu nowego przedmiotu Rezerwacji – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

    6.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.